Sunday, May 8, 2011

::SUAM => HANGAT => PANAS::


hai cume,,,cetengok kat tiltle tue,,cam suspen jewp kn,,hurm,,stelah beberapa hari aku menetap di pasir gudang nie,,,aku dapat merasakan cuaca yang agak panas yew,,,mgkin penipisan lapisan ozon semakin menipis,,,cuaca juga memainkan peranan di dalam pengolahan emosi aku,,entah kenapa,,aku rase hati aku panas jewp,,tngok batang penyapu rase nak marah,,tngok baju kat ampaian pown rase nak marah,,tngok pinggan menggunung kat sinki pown aku nak mrh,,nmpak yew dicitu,,,betapa hebat nyewp peranan cuaca terhadap emosi aku,,hehehe,,
hurm,,aku request kat bapak aku,,yang aku nak aircond di setiap penjuru rumah aku,,aku tak peduli,,kalau tak aircond pown,,aku nak kipas di setiap celah sudut sisi umah aku,,bapak aku terpinga2 mendengar permintaan aku,,pastue bapak aku dengan selambe nyewp dyew ckp,,dah tahu tengah panas tue,,bnyak2 kan larh berzikir,,lame2 ko cejok larh,,peh!!!!sentap hati mak nak,,,

kejadian diwaktu malam pulak,,,gara2 pns,,pyah gak aku nak tido,,sampai satu takat aku dah ngantok giler,,aku tertido jgk,,keesokan pagi nyewp,,aku bangon tido dengan niat nak solat suboh,,tibe2 mak aku tego aku,,ko tido kew,,ko jogging???aku dengan terpinga2 nyewp menjawab,,,baru kuar dari salooon bu,,baru kuar dari bt sauna,,tiada siape yg memahami keperitan hidup aku kan,,,

anyway,,,aku sedar,,bumi kite semakin tua,,jadi,,sama2 lah kite menjaga bumi kite dengan sebaik mungkin,,,dan lekas2 larh bertobat,,,,kepanasan yang kite rasekan nie adalah baru kepanasan di bumi,,blom kepanasan di dalam neraka nanti,,,sesame larh kite renungkan,,sekian,,,, 

No comments:

Post a Comment