Thursday, May 5, 2011

::120 JAm::

assalamualaikum,,

hye sume,,hurm,,cube tngok kat tajok tue,,120 hour,,what does it means???da meaning is,,aku dah 5 hari dok kat umah,,bermula dari 1.5.2011 sampai larh kew arinie 5.5.2011..cuti sem dah bermule,,dan akan berakhir pada 30.5.2011..sebelum nak kew 30.5.2011,,terdapat beberapa tarikh yang akan membuat kan aku merasa happy,dan mostly CUAK...CUAK tok aku setlekan lesen kete aku dan CUAK tok dapatkan result for dis sem..hurm,,edop nie memang tak penah nak tenang kan,,rase cam huru hara jewp,,tak satu2 yang kite kena tempuh,,nama pown edop kan,,klw mati pown,,blom tentu tenang kan,,nak bsoal jawap lagi ngan malaikat,,silap2 kene bantai lagi,,itu lah kita sebagai manusia,,tengah hidop pown dah banyak dugaan nyewp,,apew lg kalau mati,,

kadang2 puas gak aku muhasabah diri,,muhasabah diri tok dapat sesuatu yang terbaik,,nak2 di usia yang begini,,banyak misi yang harus diselesaikan,,nak2 diploma aku nie,,nak tak nak,,aku kena abeskan jugak,,pastue,,misi apew plak,,aku pown tak tahu,,entah kawen kew,,entah keje kew,,entah edop lagi kew tak,,macam2 boleh berlaku kan,,apew2 pown,,aku harap kan yang terbaik jewp,,ditemani orang tua aku,,aku lalui kehidupan aku dengan sebaik mungkin,,

SEKIAN,,

No comments:

Post a Comment