Tuesday, April 26, 2011

DUA LAGI PENYEKSAAN,,

hai,,
mlm nie,,aku mule bertungkus lumus utk paper besok plak,,iaitu paper CSC,,hurm,,aku mule memupuk dalam diri aku utk mnjadikan amalan membace dan menghafal sebgai hobi aku,,baru aku tahu,,nak senang nie bukan mudah kan,,tapi,,untuk gagal,,sangat mudah,,itulah name nyewp kehidupan,,kuat ataw tidak kuat jewp untuk kite tempuhi,,lepas paper csc nie,,aku ade paper BBM pulak,,lepas tue,,berakhirlah penderitaan ini buat seketika,,belajar nie adalah sesuatu yang amat mudah sebenarnyewp kalau kite memang betul2 nak belajar,,

KITE MANUSIA BIASE,,

mudah terleka dan lalai dengan segala kemudahan dan kesenangan yang ade,,aku cakap cam gnie pown atas sebab aku sendiri sedar ape yang aku dah lakukan,,dan juga kesilapan yang aku dah perbuat,,ape2 pown,,aku harap sangat ape yang mnjadi impian aku dan juga org tua aku akan menjadi kenyataan,,aku lah orang yang akan dipertanggungjawabkan untuk merialisasikan segala nyewp,,semoga aku kuat dan tabah dalam menghadapi segala ujian hidup,,

SESUNGGUHNYA,,SEMAKIN BESAR UJIAN YANG KITA TERIMA DI DALAM SEPANJANG KEHIDUPAN KITA,,ITU BERMAKNA TUHAN LEBIH MENYAYANGI KITA,,TUHAN TIDAK AKAN MENGUJI HAMBANYA DI LUAR KEMAMPUAN HAMBAYA SENDIRI...

No comments:

Post a Comment